Początki są piękne

Medycyna... Zawsze uważałam, że to piękny kierunek. Możliwość niesienia pomocy ludziom, towarzyszenie im w ciężkich chwilach czy patrzenie na uśmiechy pacjentów, którzy w końcu mogą wrócić do rodzinnego ogniska, to jedne z wielu fantastycznych momentów dla każdego pracownika szpitala, niezależnie od tego czy jest to lekarz, czy pielęgniarka.
Niestety nie zawsze bywa kolorowo. Bywają sytuacje tragiczne, ludzie ze złymi rokowaniami i wtedy zaczyna się prawdziwa, ciężka praca. Jako przyszła pielęgniarka jestem przygotowywana do tego cały czas. Zdaje sobie sprawę z tego, że przyjdzie taki moment, w którym będę musiała pożegnać się z osobą, którą dotychczas się opiekowałam. Pewne sytuacje są nieuniknione. Wiem, że to nie jest praca dla wszystkich, ale wiem też, że ten kierunek kształtuje człowieka i pokazuje mu jak ważne w życiu jest zdrowie, bo bez niego nic innego nie osiągniemy.

Takim o to krótkim wpisem pragnę się z Wami przywitać na moim nowym blogu! A o czym będzie ten blog? Myślę, że o tym co nasunie mi się na język. Nie oznacza to jednak, że będą tutaj same złote myśli. Nie! Lubię czytać książki, oglądać filmy i seriale, od dłuższego czasu trenuję i zdrowo się odżywiam dzięki mojej kochanej sąsiadce, która pracuje jako dietetyk i to ona wpoiła we mnie tą miłość do dbania o samego siebie. Dlatego nie chcę się określać z góry. Będzie tutaj wiele rzeczy i mam nadzieję, że niebawem uda mi się zebrać grono kilku kochanych czytelników!

Z miłą chęcią zajrzę też do Was! :)

P.S. Posty będą pojawiać się w każdy weekend, także do napisania! 

Komentarze

  1. witam zatem i życzę powodzenia w pisaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny a jakże ciężki zawód. Dużo siły i wytrwałości życzę :* i powodzenia w prowadzeniu bloga. Będę zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to piękny, ale bardzo ciężki zawód. Osobiście bardzo szanuję ludzi którzy wybrali właśnie tę drogę życiową :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz